reklama

Výberové konania na miesta riaditeľov mestkých príspevko

Dnes som si prečítal článok na Sme Regióny s názvom „O vedenie v mestkých organizáciách má záujem zatiaľ 12 ľudí.“Prečítal som si v ňom okrem iného aj vetu.“Výberové konanie vyhlásil primátor Milan Ftáčnik s cieľom vygenerovať na riadiace posty ľudí na základe otvorenej súťaže,nielen po dohode s politickými stranami zastúpenými v mestskom parlamente.atď...táto veta ma trošku nakopla,aby som napísal ako to naozaj bolo.Dňa 30.júna sme mali mestské zastupiteľstvo,kde sa mala odhlasovať výmena riaditeľov príspevkových organizácií mesta Marianum,Starz,Gib a Paming.Boli dohodnuté konkrétne mená nových riaditeľov na všetky posty.Dohodu na tieto mená uzavreli predsedovia klubov a primátor.Riaditelia sa mali vymeniť okamžite.Noví mali nastúpiť 1.júla.Čiže výmena zo dňa na deň.Mne sa tento spôsob nepáčil a ani nepáči.Už sme si odhlasovali začiatkom júna na mimoriadnom zastupiteľstve mená do predstavenstiev veľkých mestkých podnikov ako BVS,Dopravný

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

podnik,OLO a Metro,ktoré disponujú miliónovými sumami,pre "vraj" krátkosť času,samozrejme bez výberových konaní,iba na základe dohôd strán a primátora.Už vtedy som za to nehlasoval.Teraz sa mal scenár opäť zopakovať.Nesúhlasil som s tým a po prednesení návrhu som sa okamžite ozval.Podporila ma naša predsedkyňa klubu SaS,Katka Augustinič a Jano Budaj,predseda klubu nezávislých.Po krátkej a ľahkohektickonervóznovzájomnesaobviňujúcejhádavej porade primátora s predsedami klubov,primátor stiahol tento návrh z rokovania.Urobil to veľmi dobre,pretože ak by návrh nestiahol,bolo by veľmi pravdepodobné,že nás väčšina prehlasuje a od 1.júla máme nových riaditeľov,nominantov politických strán.No a následne sa o pár dní vyhlásili výberové konania na miesta riaditeľov,záujemcovia sa do 20.septembra môžu prihlásiť a komisie vytvorené na to budú vyberať z viacerých záujemcov.(hurá.snáď sa naozaj aspoň občas oplatí otvoriť si h... a nemlčať.)Komisií bude viac.Na každé miesto riaditeľa ina komisia,zložená s iných ľudí.Pokiaľ viem,komisia bude zložená vždy s troch poslancov a zo štyroch ľudí z magistrátu.Ja osobne som členom komisie na výber riaditeľa Bkis.Snáď sa nám podarí vybrať najvhodnejšieho kandidáta a prajem si len to,aby záujemcov na každú pozíciu bolo čo najviac,aby bolo z čoho vyberať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Marian Greksa

p.s.a možno jedného dňa sa nám podarí spraviť výberové konania aj na pozície ľudí v predstavenstvách tých veľkých mestských podnikov.

Marian Greksa

Marian Greksa

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

celoživotný hudobník,toho času aj nezávislý poslanec za mesto Bratislava Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu