reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marian Greksa

Marian Greksa

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

celoživotný hudobník,toho času aj nezávislý poslanec za mesto Bratislava Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Radšej stúpiť do lajna, ako vstúpiť do strany.

Marian Greksa

Politika Radšej stúpiť do lajna, ako vstúpiť do strany.

Komunálne voľby sa blížia. Konajú sa 15.novembra. A v nich si budeme voliť našich zástupcov, ktorí by mali chrániť naše záujmy, či už v meste, alebo priamo v našej mestskej časti – Petržalke. A opäť nám všetky strany budú ponúkať svojich kandidátov. Väčšinou mená, ktoré málokto počul a pozná. Česť výnimkám. Opäť od nás budú chcieť, aby sme len slepo uverili, že pre nás vybrali tých najlepších z najlepších a krúžkovali nie na základe konkrétneho mena a práce, ktorá je za ním, ale len preto, že za menom v zátvorke, budú mať tú stranu, ktorej ešte ako tak dôverujeme. Veľa z vás to tak aj urobí, pretože to je ľahšie. A potom, keď budete nespokojní, tak sa vyhovoríte na stranu. Veď to ONI vybrali zle a nie vy.

  • 24. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 822x
  • 4
sľuby,sľuby a stále iba sľuby

Marian Greksa

sľuby,sľuby a stále iba sľuby

kapela Grexabat dnes, v predvečer 1. mája, vypúšťa svoj najnovší videoklip.Užite si ho tak, ako si užívame život v tejto krásnej krajine.

  • 30. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 565x
  • 7
pani radicova prepacte

Marian Greksa

pani radicova prepacte

Vážená pani Radičová. V novembri 2011 som vám napísal otvorený list vo forme blogu.http://greksa.blog.sme.sk/c/281383/otvoreny-list-premierke.html V súčastnom stave môjho poznania sa Vám chcem čo najúprimnejšie ospravedlniť. Marian Greksa

  • 5. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 991x
  • 31
romeo a julia nie su mrtvi

Marian Greksa

romeo a julia nie su mrtvi

Chcem sa popýšiť. Splnil sa mi dvanásťročný sen. Túto pieseň som počul pred dvanástimi rokmi v bufete divadla Nová scéna. Odvtedy som ju chcel spievať. A teraz som súčasťou partie mladých ďáblov,ktorí fantasticky spievajú,fantasticky tancujú a hrajú o dušu.Hráme nádherný a hlavne krásny muzikál Rómeo a Júlia.Ak chcete zažiť na pár hodín pocit krásy, príďte. Viem, že to teraz vyznieva ako reklamný slogan, ale je to čiste môj pocit, ktorého som plný. Áno som toho plný a som nadšený. Pretože to je proste krásne. Skúšali sme ho vyše dva mesiace a ja neľutujem ani sekundu času,ktorý som mu venoval. Zažíval som pocit krásna každý deň a nemohol som sa ho nabažiť. V tomto špinavom svete, ktorý je plný svinstva, podrazov a klamstiev, človek potrebuje aspoň akési ostrovčeky krásna, kde sa môže aspoň na chvíľu skryť, usmievať sa a poprípade si aj poplakať. A muzikál Rómeo a Júlia takýmto ostrovčekom je. Som veľmi šťastný, že môžem byť pri tom. Som šťastný, že som spoznal kopec sopliakov, ktorí sú veľmi talentovaní a dúfam, že vyrastie veľmi silná generácia mladých slovenských hercov. Prajem im to, lebo si to zaslúžia.Robia ako šialenci. Jano Ďurovčík. Ďakujem za túto príležitosť.

  • 25. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 509x
  • 2
Fico zaplať Smeráckymi peniazmi.

Marian Greksa

Fico zaplať Smeráckymi peniazmi.

Holandská vzájomná poisťovňa Achmea, ktorá vlastní Union zdravotnú poisťovňu, a.s., vyhrala v piatok svoj dlhotrvajúci právny spor so Slovenskou republikou. Tým pádom musí Slovenská republika zaplatiť Achmei odškodné a súdne trovy dokopy 25 miliónov dolárov. Jediným a hlavným vinníkom je Robert Fico, premiér Slovenskej republiky z roku 2006, ktorý zakázal zisk poisťovniam. A toto je výsledok.

  • 8. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 358x
  • 184
reklama
ahoj poslanecká partia pravičiarska, pseudopravičiarska a oľano

Marian Greksa

ahoj poslanecká partia pravičiarska, pseudopravičiarska a oľano

Na úvod svojho blogu by som sa najradšej opýtal.“ Tak ako sa máte? Ako ide život?“ Ale to nie je potrebné. Podľa toho, čo stvárate v parlamentných laviciach vyzerá, že bohovsky dobre. Inak by ste nemohli venovať toľko času, (až dva dni) boju proti homosexuálom a vykašľať sa napr. úplne na fantastický Ficov Zákonník práce.

  • 1. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 731x
  • 84
zadrhni sa tým notebookom

Marian Greksa

zadrhni sa tým notebookom

Prepáčte mi tento expresívny titulok ,ale už sa mi naozaj nožík vo vrecku otvára ,keď čítam ako sa poslanci(teda nie všetci ,ale väčšina) dožadujú nových notebookov.

  • 20. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 24 576x
  • 144
milý zlatoústy doktor fico.

Marian Greksa

milý zlatoústy doktor fico.

Tak som sa dočítal, že ste povedali, že priznanie Poliačika presahuje všetky medze. Musím úprimne priznať, že tento krát s Vami absolútne súhlasím.

  • 31. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 325x
  • 87
bože,už zase „tí“ znalci.

Marian Greksa

bože,už zase „tí“ znalci.

Miesto činu – Mestské zastupiteľstvo Bratislava (kto ma pochváli lepšie,ako ja ťam,ja ťam) Minulý týždeň na ostatnom júnovom zastupiteľstve sme podali , dvaja poslanci za SaS,Michal Muránsky a Marian Greksa , návrh uznesenia.

  • 3. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 226x
  • 10
Otvorený list Soza od dlhoročného a na chvíľu vyhodeného

Marian Greksa

Otvorený list Soza od dlhoročného a na chvíľu vyhodeného

Milý Soza,čiže milý Výbor Soza a milý manažment Soza.Dovoľte mi,aby som touto otvorenou a verejnou cestou vyjadril svoj názor na doterajšie a možno budúce fungovanie Soza.

  • 13. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 36 855x
  • 84
reklama
otvorený list premiérke

Marian Greksa

otvorený list premiérke

Vážená pani Radičová. Je pol druhej v noci a ja už hodinu sedím a premýšľam, či Vám mám napísať otvorený list. Poznáme sa už dlho. Ešte z čias keď ste boli „iba“ manželka môjho kamaráta Stana Radiča. Keď Vám napísal otvorený list môj kolega – hudobník Ľubo Belák, odsudzoval som ho za to. Nikdy som si nemyslel, že to jedného dňa spravím aj ja.

  • 23. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 34 795x
  • 246
Prvá elektronická aukcia na magistráte mesta Bratislava

Marian Greksa

Prvá elektronická aukcia na magistráte mesta Bratislava

Neviem či je to dôvod na veľké tešenie,ale mňa to každopádne potešilo.Dnes sme úspešne dotiahli do konca historicky prvú elektronickú aukciu na magistráte mesta Bratislava.

  • 19. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 719x
  • 8
Výberové konania na miesta riaditeľov mestkých príspevko

Marian Greksa

Výberové konania na miesta riaditeľov mestkých príspevko

Dnes som si prečítal článok na Sme Regióny s názvom „O vedenie v mestkých organizáciách má záujem zatiaľ 12 ľudí.“Prečítal som si v ňom okrem iného aj vetu.“Výberové konanie vyhlásil primátor Milan Ftáčnik s cieľom vygenerovať na riadiace posty ľudí na základe otvorenej súťaže,nielen po dohode s politickými stranami zastúpenými v mestskom parlamente.atď...táto veta ma trošku nakopla,aby som napísal ako to naozaj bolo.Dňa 30.júna sme mali mestské zastupiteľstvo,kde sa mala odhlasovať výmena riaditeľov príspevkových organizácií mesta Marianum,Starz,Gib a Paming.Boli dohodnuté konkrétne mená nových riaditeľov na všetky posty.Dohodu na tieto mená uzavreli predsedovia klubov a primátor.Riaditelia sa mali vymeniť okamžite.Noví mali nastúpiť 1.júla.Čiže výmena zo dňa na deň.Mne sa tento spôsob nepáčil a ani nepáči.Už sme si odhlasovali začiatkom júna na mimoriadnom zastupiteľstve mená do predstavenstiev veľkých mestkých podnikov ako BVS,Dopravný

  • 14. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 761x
  • 6
tajná voľba je pre zbabelcov, chytrákov a vychcálkov.

Marian Greksa

tajná voľba je pre zbabelcov, chytrákov a vychcálkov.

Dnes som si v telke pozrel hereckú kreáciu Roberta Fica, na tému: „Koniec demokracie na Slovensku“, ktorý prišiel práve a opäť dnes, pretože koaliční diktátori zabránili svojim spoločným hlasovaním a nedemokratickou väčšinou hlasov, aby sa mimoriadna schôdza Národnej rady vôbec konala. Mala byť o tajnom hlasovaní, ktoré sa týka zvolenia nového generálneho prokurátora.

  • 3. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 049x
  • 65
Papiere nahradia notebooky!

Marian Greksa

Papiere nahradia notebooky!

Pod týmto názvom som si dnes, 31.1.2011 prečítal článok o tom, ako mestské zastupiteľstvo, čiže poslanci budú šetriť za prvé – naše lesy, za druhé pokladňu mesta a za tretie svoj čas, ktorý strácajú tým, že si po všetky materiály k mestskému zastupiteľstvu, ktoré je raz do mesiaca, musia chodiť na magistrát osobne do svojich skriniek, kam ich vložia pre nich pár dní pred mestským zastupiteľstvom úradníci.

  • 1. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 988x
  • 39
reklama
SkryťZatvoriť reklamu