reklama

Papiere nahradia notebooky!

Pod týmto názvom som si dnes, 31.1.2011 prečítal článok o tom, ako mestské zastupiteľstvo, čiže poslanci budú šetriť za prvé – naše lesy, za druhé pokladňu mesta a za tretie svoj čas, ktorý strácajú tým, že si po všetky materiály k mestskému zastupiteľstvu, ktoré je raz do mesiaca, musia chodiť na magistrát osobne do svojich skriniek, kam ich vložia pre nich pár dní pred mestským zastupiteľstvom úradníci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Sú to naozaj obrovské kopy papiera a preto prišiel návrh z technického oddelenia magistrátu, aby sa všetko posielalo elektronicky, a kedže poslanci musia mať tieto materiály pred sebou aj počas m. zastupiteľstva, aby sa im kúpili notebooky.

Návrh najprv prejednávala finančná komisia mesta, ktorej som členom a odporúčala návrh zmeniť tým spôsobom, aby sa notebook kúpil len poslancovi, ktorý ho nemá a požiada oň. Tí, ktorí majú vlastný notebook, by mohli používať svoj. Na mestskom zastupiteľstve 27.1., po prečítaní takto formulovaného návrhu, som sa prihlásil a navrhol som, aby nám notebooky vôbec nekupovali, keďže mestská pokladňa je v mínusových číslach, a kto nemá, nech si ho kúpi za vlastné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Týka sa to aj mňa osobne, pretože vlastním „iba“ počítač doma. Viem,že pre rozpočet mesta Bratislava je suma za 45 notebookov smiešna, ale v situácii, keď mesto je v mínusových číslach, poteší každé euro.

Dnes som sa dozvedel, že zo 45 poslancov požiadalo o notebook 29. Vidím, že aj väčšinu mojich kolegov poteší každé euro.

p.s.

K napísaniu tohto blogu ma prinútil diskusný príspevok občana HEL.SIN.KI., ktorý an blok použil na poslancov mestského zastupiteľstva slovo darebáci. Chcel by som ho poprosiť, keby s tým ešte tak pol roka počkal. Zatiaľ sme tam iba mesiac, ešte sme si nestihli rozdeliť miesta viceprimátorov, miesta v dozorných rádach a nedajbože aj v správnych radách. Sú to všetko miesta, kde nás budú neustále podplácať a kde budeme môcť kradnúť a okamžite zbohatnúť. Potom to môžeš s kľudným svedomím a veľmi presvedčivo napísať. Ale teraz ešte nie. Musím sa priznať, že sa snažím ukradnúť naozaj všetko, čo sa dá (ináč aj kľučky na záchodoch magistrátu sú veľmi pekné), ale ešte som toho veľa nestihol. Keď pár mesiacov počkáš, všetko sa zmení.

Marian Greksa

Marian Greksa

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

celoživotný hudobník,toho času aj nezávislý poslanec za mesto Bratislava Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu