reklama

romeo a julia nie su mrtvi

Chcem sa popýšiť. Splnil sa mi dvanásťročný sen. Túto pieseň som počul pred dvanástimi rokmi v bufete divadla Nová scéna. Odvtedy som ju chcel spievať. A teraz som súčasťou partie mladých ďáblov,ktorí fantasticky spievajú,fantasticky tancujú a hrajú o dušu.Hráme nádherný a hlavne krásny muzikál Rómeo a Júlia.Ak chcete zažiť na pár hodín pocit krásy, príďte. Viem, že to teraz vyznieva ako reklamný slogan, ale je to čiste môj pocit, ktorého som plný. Áno som toho plný a som nadšený. Pretože to je proste krásne. Skúšali sme ho vyše dva mesiace a ja neľutujem ani sekundu času,ktorý som mu venoval. Zažíval som pocit krásna každý deň a nemohol som sa ho nabažiť. V tomto špinavom svete, ktorý je plný svinstva, podrazov a klamstiev, človek potrebuje aspoň akési ostrovčeky krásna, kde sa môže aspoň na chvíľu skryť, usmievať sa a poprípade si aj poplakať. A muzikál Rómeo a Júlia takýmto ostrovčekom je. Som veľmi šťastný, že môžem byť pri tom. Som šťastný, že som spoznal kopec sopliakov, ktorí sú veľmi talentovaní a dúfam, že vyrastie veľmi silná generácia mladých slovenských hercov. Prajem im to, lebo si to zaslúžia.Robia ako šialenci. Jano Ďurovčík. Ďakujem za túto príležitosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

http://www.youtube.com/watch?v=hKiFBYGQUSs

Marian Greksa

Marian Greksa

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

celoživotný hudobník,toho času aj nezávislý poslanec za mesto Bratislava Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu